Το Blog επαναλειτουργεί! Σας αρέσει η νέα εμφάνισή του;

Βαθμολογία Play-Off

Θ

ΟΜΑΔΑ

Β

1

ΠΑΟΚ

13

2

Ατρόμητος

11

3

Αστέρας Τρίπολης

9

4

ΠΑΣ Γιάννινα

7

Από το Blogger.

TOP 3 Της Εβδομάδας

Ο καιρός στα μέρη μας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013
Διαβάστε ή δείτε σε βίντεο τη συνέντευξη που παραχώρησε ο παίκτης στο paokfc.gr...

Στην διάρκεια των δύο χρόνων αφού έπαιξες με ΠΑΟΚ, πόσες φορές σκέφτηκες ότι θα παίξεις σε αυτή την ομάδα; Τι σκεφτόσουν για τον ΠΑΟΚ;

Είναι από τις περιπτώσεις που υπάρχει αμέσως χημεία! Ήρθα για δυο μέρες στη Θεσσαλονίκη με την Καρπάτι, μου άρεσε πολύ η πόλη από το λίγο που την είδα. Και μετά… Μετά ήρθαμε στην Τούμπα!! Μόλις είδα τι συμβαίνει, είπα στον συμπαίκτη μου Μπόρχα Γκόμεθ: “Φίλε αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Να παίζεις εδώ”!

Γιατί δεν ήρθες νωρίτερα στον ΠΑΟΚ αφού και άλλες φορές τέθηκε θέμα;

Εδώ και ένα χρόνο υπάρχουν συζητήσεις. Πέρυσι το καλοκαίρι ξεκίνησαν με τον ατζέντη μου και εντάθηκαν τον Ιανουάριο. Όμως η Καρπάτι είναι δύσκολος σύλλογος. Μου απέμενε ένας χρόνος συμβολαίου κι όμως παρότι τους πίεζα, παρότι ο ΠΑΟΚ ήταν διατεθειμένος να τους δώσει χρήματα τον Γενάρη δεν βοηθούσαν για να γίνει η μεταγραφή. Είμαι πραγματικά ευτυχισμένος που ήρθα έστω και τώρα.

Σε βαραίνει το γεγονός ότι ο κόσμος του ΠΑΟΚ έχει πολύ μεγάλες προσδοκίες από εσένα να μπεις γρήγορα και να ανεβάσεις ιδιαίτερα την ομάδα.

Παίζω ποδόσφαιρο από μικρό παιδί, ξέρω τι σημαίνει πίεση. Όχι, δεν αγχώνομαι καθόλου. Είναι τιμητικό οι οπαδοί να σε πιστεύουν ενώ σε έχουν δει μόνο ως αντίπαλο δυο φορές. Η Τούμπα έτσι κι αλλιώς ως γήπεδο σου δίνει ενέργεια να θέλεις να δώσεις όλη σου την ενέργεια!

Έχεις να παίξεις σε επίσημο παιχνίδι από 1 Δεκεμβρίου. Μπορείς να μας πεις τους λόγους; Πότε θα είσαι έτοιμος;

Μετά τη χειμερινή διακοπή του ουκρανικού πρωταθλήματος, πίεσα και πάλι την Καρπάτι να με δώσει στον ΠΑΟΚ, τους είπα ότι δεν υπογράφω ανανέωση, είναι καλύτερο να με δώσουν για να πάρουν και χρήματα, αλλιώς θα περιμένω μα υπογράψω ως ελεύθερος. Το αποτέλεσμα ήταν να μου απαγορεύσουν να κάνω τη χειμερινή προετοιμασία με την ομάδα και την τελευταία μέρα των μεταγραφών να με δώσουν δανεικό στην Ντιναμό Κιέβου. Μετά από απραξία δυο μηνών όμως, έκανα προπονήσεις με τον γυμναστή και τη δεύτερη ομάδα. Συναντήθηκα μετά με τον προπονητή και του ζήτησα να ξεκινήσω να παίζω κάποια λεπτά για να έρθω σε φόρμα. Δεν το δέχτηκε και συνέχισα να προπονούμαι με τη δεύτερη ομάδα και ατομικά. Ίσως έπαιξε ρόλο και η Καρπάτι σ´ αυτό.

Κατά καιρούς είχε γραφτεί ότι είχες και άλλες προτάσεις από ομάδες ακόμη και από Ελλάδα. Ακόμη και από τον Ολυμπιακό;

Τον Γενάρη ο Ολυμπιακός ζήτησε από τον μάνατζερ μου να προχωρήσει στη μεταγραφή από την Καρπάτι. Του είπα να προχωρήσει με τον ΠΑΟΚ, που έδειξε τη μεγαλύτερη επιμονή και πίστη σε μένα.

Θεωρείς ότι ο ΠΑΟΚ είναι ένα μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα σου; Είναι σκαλοπάτι για να πας σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο ακόμη και στην Πριμέρα;

Ο ΠΑΟΚ είναι μια μεγάλη ομάδα, που έχει συνεχώς συμμετοχές στην Ευρώπη και πλέον θα διεκδικεί τίτλους και στην Ελλάδα. Για μένα η αλλαγή από μια μικρή ομάδα της Ουκρανίας είναι τεράστια. η καινούρια μου ομάδα έχει υψηλές φιλοδοξίες όπως κι εγώ. Όχι, δεν αισθάνομαι ότι είναι σκαλοπάτι. Είχα προτάσεις και από την Πριμέρα, αλλά το να αγωνιστώ στον ΠΑΟΚ το προσπάθησα πολύ κι εγώ.

Θυμάσαι την Τούμπα; Ανυπομονείς να παίξεις σε αυτό το γήπεδο ως παίκτης του ΠΑΟΚ. Μπορείς να ξεσηκώσεις αυτό τον κόσμο.

Όπως είπα για μένα αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Τέτοια γήπεδα, κόσμος με πάθος, τρομερή ατμόσφαιρα. Μου έχει λείψει να παίξω για τέτοιους οπαδούς και τώρα ανυπομονώ να καλύψω το κενό. Ο κόσμος του ΠΑΟΚ δεν περιμένει εμένα μα ξεσηκωθεί, δίνει την υποστήριξη του συνολικά στην ομάδα.

Με ποιους μίλησες για να μάθεις στοιχεία για τον ΠΑΟΚ; Με τον Λόπεθ ίσως τώρα τελευταία; Άλλον;

Πρώτα με το Χακόμπο και τώρα τελευταία με τον Ίνιγο. Και οι δυο μου είπαν ότι με τον νέο ιδιοκτήτη όλα λειτουργούν απόλυτα επαγγελματικά και οι στόχοι είναι πολύ μεγάλοι,

 Τι εντυπώσεις έχεις αποκομίσει από τις επαφές σου με τους παράγοντες του ΠΑΟΚ; Τι σου είπαν, τι στόχους θέτουν για την ομάδα;

Μίλησα με τον Γκέρμαν, τον Βρύζα και τον Γεωργιάδη, όλοι τους μου έδειξαν εμπιστοσύνη και μου μίλησαν για την ομάδα. Προσπάθησαν να λύσουν κάθε λεπτομέρεια που θα με έκανε να αισθανθώ πιο άνετα. Μου μίλησαν για τον ιδιοκτήτη και τους στόχους που έχει και κατάλαβα ότι χτίζεται ομάδα που θα πρωταγωνιστεί. Ξεκινάμε από τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ που θα κυνηγήσουμε το όνειρο και στη συνέχεια το Πρωτάθλημα στην Ελλάδα. Μεγάλοι και δύσκολοι στόχοι, αλλά ο ιδιοκτήτης και οι άνθρωποι του έδειξαν ότι θα μας δώσουν όλη την υποστήριξη για να τους πετύχουμε.

1 σχόλιο:

Translate The Blog

Το chat του blog

Μπες και εσύ στο chat του Blog συμπληρώνοντας απλά ένα ψευδώνυμο!

Αναγνώστες του blog:

Προβολές Σελίδας

PAOK OFFICIAL SITE

PAOK MEGASTORE